Сучасні
технології навчання вчителя початкової школи в умовах упровадження
концепції "Нова українська школа
Заняття з
елементами тренінгу
Вчительська праця – це
щоденна творчість і мистецтво
В.О. Сухомлинський
Мета активізувати
творчий потенціал кожного педагога; вчити діяти та спілкуватися, стимулювати
бажання підвищувати свій професійний рівень; корекція хибних очікувань і
типових ілюзій щодо роботи; підвищення самооцінки та впевненості у собі та у
своїх знаннях,
Необхідні матеріали: аркуші формату А – 4, А - 1 за
числом учасників, олівці, фломастери, стікери, картинки та картки;
Хід заняття
1.
Організаційний момент.
-
Вправа очікувань «Пісочний годинник».
-
Вправа на знайомство «Креативний бейдж».
2.
Оголошення,
представлення теми та очікуваних навчальних результатів.
-
Вправа з використанням LEGO «Smart зарядка».
-
Обєднання учаснтків в групи .
Мета: метод ефективний для розвитку навичок спілкування в малій групі,
вдосконалення вміння дискутувати та аргументувати свою думку на етапі
осмислення нового матеріалу.
Може бути запропонований тільки за умови, що учні вже мають добрі навички
групової роботи.
Обладнання: можуть бути підготовлені картки із завданнями для груп.
Завдання «Веселий початок:
що робити на перших уроках вересня, щоб крига скресла».
-
Вправа «Експрес-натхнення».
Візьміть аркуш паперу та рівномірно заповніть його звичайними символами на
ваш розсуд. Наприклад, хрестиками. А потім почніть хрестики з’єднувати. Малюйте
все, що заманеться! Але замальовки не повинні повторюватися. На перший погляд
вправа може видатися дуже легкою, але вона розвиває фантазію та гнучкість
розуму – можна малювати як прості речі, так і цілий сюжет. Щоденне
виконання цієї вправи покаже, що не вона є не такою вже й простою, бо найлегші
образи вже мальовано. Мозок почне шукати все креативніші рішення.
-
Вправа «Дерево
передбачень».
Завдання: сучасні
технології навчання вчителя початкової школи.
3.
Підведення підсумків
-
Вправа «Креативна хмара».
- Вправа очікувань «Телеграма».
Мета: отримати коротку
інформацію від груп про враження від проведеного тренінгу.
Хід вправи: тренер
звертається до груп з пропозицією скласти йому телеграму з 11 слів, яка б
містила відповіді на такі питання:
-
Що ви думаєте про
проведений семінар-тренінг?
-
Що вам сподобалося?
-
Що було для вас
важливим?
Телеграми зачитують перед групою.
Немає коментарів:
Дописати коментар