Міні -тренінг


Сучасні технології навчання  вчителя початкової школи в умовах упровадження концепції "Нова українська школа

Заняття з елементами тренінгу
                                                                             Вчительська праця – це щоденна                    творчість і мистецтво
В.О. Сухомлинський

Мета активізувати творчий потенціал кожного педагога; вчити діяти та спілкуватися, стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень; корекція хибних очікувань і типових ілюзій щодо роботи; підвищення самооцінки та впевненості у собі та у своїх знаннях,
          Необхідні матеріали: аркуші формату А – 4, А - 1 за числом учасників, олівці, фломастери, стікери, картинки та картки;

Хід заняття

1.     Організаційний момент.

-       Вправа  очікувань «Пісочний годинник».
-       Вправа на знайомство «Креативний бейдж».

2.     Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів.
-       Вправа з використанням LEGO «Smart зарядка».
-       Обєднання  учаснтків в групи .
-       Вправа «Акваріум»  багатьох точок зору (для критичного мислення та вміння вести дискусію).
         Мета: метод ефективний для розвитку навичок спілкування в малій групі, вдосконалення вміння дискутувати та аргументувати свою думку на етапі осмислення нового матеріалу.
Може бути запропонований тільки за умови, що учні вже мають добрі навички групової роботи.
Обладнання: можуть бути підготовлені картки із завданнями для груп.
Завдання «Веселий початок: що робити на перших уроках вересня, щоб крига скресла».
-       Вправа «Експрес-натхнення».
Візьміть аркуш паперу та рівномірно заповніть його звичайними символами на ваш розсуд. Наприклад, хрестиками. А потім почніть хрестики з’єднувати. Малюйте все, що заманеться! Але замальовки не повинні повторюватися. На перший погляд вправа може видатися дуже легкою, але вона розвиває фантазію та гнучкість розуму  – можна малювати як прості речі, так і цілий сюжет. Щоденне виконання цієї вправи покаже, що не вона є не такою вже й простою, бо найлегші образи вже мальовано. Мозок почне шукати все креативніші рішення.
-       Вправа «Дерево передбачень».
Завдання: сучасні технології навчання  вчителя початкової школи.

3.     Підведення підсумків
-       Вправа «Креативна хмара».
Завдання колективне створення хмари  «Креативний педагог НУШ» у сервісі Mentimeter.com.
-       Вправа очікувань «Телеграма».
Мета: отримати коротку інформацію від груп про враження від проведеного тренінгу.
Хід вправи: тренер звертається до груп з пропозицією скласти йому телеграму з 11 слів, яка б містила відповіді на такі питання:
-       Що ви думаєте про проведений семінар-тренінг?
-       Що вам сподобалося?
-       Що було для вас важливим?
Телеграми зачитують перед групою.









Немає коментарів:

Дописати коментар